Mieszkanka Łęcznej próbowała dziś około godziny 13 nie mogła zapłacić kartą bankomatową, ale to się nie udało. Chciała uiścić pilną zapłatę w domu, a tam okazało się, że nie internetu stacjonarnego dostarczanego przez Netię. Potem włączyła telewizor i zobaczyła nie ma żadnego kanału. Okazało się też, że nie ma internetu mobilnego T-Mobile w telefonie.
Takie problemy ma dzisiaj wielu mieszkańców Łęcznej, o czym informują również w mediach społecznościowych. Wynika więc z tego, że dpo awarii doszło na infrastrukturze wspólnej dla wielu operatorów.
Co wiemy? Z informacji uzyskanych przez naszą Czytelniczkę wynika, że awaria potrwa do późnych godzin.
Nasza Czytelniczka przesłała nam odpowiedź, jaką uzyskała od internetowego konsultanta T-Mobile. Oto ona: „Awaria całkowita, numer FN0000001755822, jest w trakcie naprawy. Planowany koniec dziś po 20. Przepraszam za utrudnienia”.
AKTUALIZACJA, godz. 20.00
KONIEC AWARII
"Przywróciliśmy prawidłowe działanie sieci w Twojej okolicy" - informuje klientów sieć T-Mobile. Inni operatorzy również przywrócili usługi.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.