reklama
reklama

Chciał sprzedać fotelik dziecięcy, stracił ponad 7 tys. zł

Opublikowano:
Autor:

Chciał sprzedać fotelik dziecięcy, stracił ponad 7 tys. zł - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje łęczyńskieŁęczyńscy policjanci apelują o czujność podczas sprzedaży towarów za pośrednictwem portalu OLX. Mieszkaniec gminy Milejów zamiast zarobić na sprzedaży fotelika dziecięcego, stracił ponad 7 tysięcy złotych. Mężczyzna kliknął w przesłany (poprzez WhatsApp) link, wpisał dane ze swojej karty płatniczej i kod uwierzytelniający po czym zaakceptował transakcję.
reklama

Łęczyńscy policjanci otrzymali kolejne zgłoszenie dotyczące oszustwa przy pomocy popularnego portalu ogłoszeniowego. Tym razem ofiarą takiego przestępstwa padł mieszkaniec gminy Milejów.

40 – latek poinformował policjantów, że wystawił do sprzedaży na portalu OLX fotelik dziecięcy.

 

WIĘCEJ INFORMCJI TUTAJ.

 

Za pośrednictwem komunikatora internetowego WhatsApp skontaktował się z nim potencjalny klient zainteresowany zakupem. Oświadczył, że pieniądze za zakupiony przedmiot może odebrać po wejściu w link. Mężczyzna kliknął w przesłany link, wpisał dane ze swojej karty płatniczej, Pesel i kod uwierzytelniający po czym zaakceptował transakcję. Następnie otrzymał wiadomość, że jego karta nie działa i żeby spróbował innej karty. Wówczas 40 – latek nabrał podejrzeń i zalogował się na swoje konto. Jak się okazało z jego konta zniknęły pieniądze w kwocie 7 100 złotych.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama