Po tym jak nic nie dały nasze dwukrotne zgłoszenia awarii (o których informowaliśmy dzwoniąc pod specjalnie do tego przeznaczony numer tel. 991) o sprawę zapytaliśmy wczoraj rzeczniczkę lubelskiego oddziału PGE Dystrybucja, Marzenę Dłużniewską.
„Uprzejmie informujemy, że przyczyną braku działania oświetlenia parkowego/ulicznego było uszkodzenie linii kablowej oświetlenia ulicznego. Awaria nastąpiła na skutek ingerencji z zewnątrz w sieć oświetleniową podczas prac ziemnych związanych z budową parkingu i chodnika. Uszkodzony odcinek z dwiema lampami został odłączony od sprawnego oświetlenia ” – informuje Dłużniewska.
„W celu naprawy uszkodzenia konieczny jest przyjazd specjalistycznego sprzętu oraz rozebranie chodnika. Uszkodzenia linii kablowych zostaną naprawione niezwłocznie” – zapewniła wczoraj „Tubę Łęcznej” rzeczniczka.
A już dzisiaj latarnie ponownie zaświeciły.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.