Reklama

Reklama

Łęczna: Przekazała oszustowi kod BLIK. Straciła 950 zł

Opublikowano: 16 kwietnia 2021 10:30
Autor: red.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Informacje łęczyńskie Wczoraj do łęczyńskich policjantów zgłosiła się 38 - letnia mieszkanka Łęcznej. Kobieta poinformowała, że została oszukana przez osobę podszywająca się pod jej znajomego z portalu społecznościowego.

Reklama

Jak się okazało, oszust za pomocą popularnego komunikatora internetowego wysłał jej wiadomość z prośbą o pomoc w opłaceniu za przesyłkę w kwocie 950 złotych. Kobieta przekonana, że koresponduje ze znajomym przekazała mu kod Blik. Następnie za pośrednictwem swojej aplikacji bankowej potwierdziła transakcję. Po chwili została poproszona o kolejną płatność. Wówczas nabrała podejrzeń i skontaktowała się telefonicznie ze swoim znajomym, który poinformował, że ktoś włamał się na jego konto społecznościowe.  

- Należy mieć świadomość, że ktoś mógł włamać się na konto naszego znajomego i wykorzystując znajomość, chce nas oszukać i okraść. Jeśli chcemy pomóc osobie proszącej o pomoc, najpierw skontaktujmy się z nią najlepiej osobiście, lub dzwoniąc potwierdźmy, czy faktycznie to ona wysłała do nas wiadomość - apeluje aspirant Magdalena Krasna.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.