Do 35-letniej mieszkanki Łęcznej zadzwonił mężczyzna. Podawał się za pracownika działu bezpieczeństwa jednego z banków.
- Chciał przeprowadzić weryfikację wniosku kredytowego jaki miała złożyć. Jednak kobieta o żaden kredyt się nie ubiegała. Podczas rozmowy obiecał zgłoszenie reklamacji i anulowanie wniosku. Mężczyzna polecił kobiecie natychmiast zabezpieczyć środki zgromadzone na konice przelewając je na tak zwane bezpieczne konto. Zgodnie z instrukcją fałszywego konsultanta kobieta wykonała dwa przelewy na wskazane konto - informuje aspirant sztabowy Magdalena Krasna z KPP w Łęcznej.
Tym sposobem straciła około 17 tys. zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.