Od kandydatów oczekuje się wykształcenia wyższego – minimum licencjat – o profilu pedagogicznym, logopedia lub psychologia, a także posiadania książeczki sanitarno‑epidemiologicznej.
Zakres obowiązków obejmuje diagnozę i terapię logopedyczną, prowadzenie dokumentacji diagnostycznej i terapeutycznej oraz realizację zajęć w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Logopedzi będą również prowadzić konsultacje, porady i prelekcje skierowane do dzieci, rodziców i nauczycieli szkół objętych działaniem poradni.
Z zatrudnieniem wiąże się umowa o pracę na czas określony. Zatrudnienie na zastępstwo przewidziano od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r., przy czym etat obejmuje 40 godzin tygodniowo (160 godzin miesięcznie). Wynagrodzenie brutto zaczyna się od 4 666 PLN, zróżnicowane w zależności od stopnia awansu zawodowego. Podobnie wygląda oferta dla etatowego logopedy.
Obie oferty wskazują lokalizację w Łęcznej przy Alei Jana Pawła II 95. Praca przypada na jedną zmianę, a zatrudnienie oferowane przez agencję nie wchodzi w grę – logopedzi będą zatrudniani bezpośrednio przez poradnię. Nie przewidziano świadczeń dodatkowych w postaci wyżywienia ani zakwaterowania.
Proces aplikacyjny wymaga przekazania CV, podania o pracę oraz dokumentów potwierdzających wykształcenie. Dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie poradni lub przesłać drogą mailową do 1 sierpnia 2025 r.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.