W wydaniu "Wspólnoty" z 16 lutego pisaliśmy o udręce mieszkańców, którzy tej zimy stali na mrozie w kolejce do wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego w Łęcznej. "Ludzie są wściekli. Czekają od trzeciej - piątej rano, aby stać w kolejce i dowiedzieć się, że numerków jednak nie ma" – pisali do nas interesanci starostwa, którym nie podoba się też, że jedna z łęczyńskich firm oferuje załatwienie numerka za opłatą. Usługa "stacza", który zdobędzie bilet już na drugi dzień, kosztuje 82 zł.
Wprawdzie można też zarezerwować miejsce przez internet, ale tylko teoretycznie. Gdy weszliśmy na stronę systemu kolejkowego w czwartek, 11 marca, nie było już żadnego internetowego numerka.
W czasie przygotowania artykułu o kolejkach do wydziału komunikacji 12 lutego zadaliśmy pytania staroście związane z tym tematem. Krzysztof Niewiadomski odpowiedział nam 4 marca. Poniżej publikujemy pytania "Wspólnoty" i odpowiedzi starosty.
Starosta Krzysztof Niewiadomski tłumaczy, że trudności wynikają z obostrzeń związanych z pandemią oraz z tym, że w wydziale komunikacji Starostwa Powiatowego w Łęcznej znacząco zwiększyła się liczba interesantów.
(...)
POZOSTAŁO 80 PROC. TEKSTU
Więcej w papierowym i elektronicznym wydaniu "Wspólnoty Łęczyńskiej" - LINK
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.