Osoba zatrudniona na tym etacie będzie odpowiedzialna m.in. za obsługę medialną urzędu, przekazywanie opinii publicznej informacji o działaniach urzędu oraz przygotowywanie codziennych serwisów prasowych dla kierownictwa. Wynagrodzenie przewidziano w przedziale od 4 870 do 8 850 zł brutto.
Inspektor wieloosobowe stanowisko pracy ds. relacji z mediami w Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Lublin
- Wynagrodzenie brutto:od 4 870 do 8 850 PLN
- Miejsce pracy: SPOKOJNA 2, 20-074 Lublin
- Zakres obowiązków:Realizacja zadań referatu ds. relacji z mediami związana jest m.in. z obsługą medialną Urzędu, przekazywaniem opinii publicznej informacji o działaniu Urzędu i pracy prezydenta i zastępców prezydenta, przygotowywaniem codziennych serwisów prasowych dla kierownictwa urzędu.
- Zawód: specjalista do spraw public relations
- Data rozpoczęcia: 01.01.2026
- Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)
- Inne wymagania:- wykształcenie wyższe magisterskie - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy - Prawo prasowe; - znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet.
- Pracodawca:URZĄD MIASTA LUBLIN
- Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
- Adres: PLAC KRÓLA WŁADYSŁAWA ŁOKIETKA 1, 20-109 Lublin
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.