– Publikacja rejestru to odpowiedź na coraz większą liczbę zapytań zadawanych w trybie dostępu do informacji publicznej. Rejestr ułatwi zainteresowanym otrzymanie interesujących informacji. Nie mamy nic do ukrycia. Jesteśmy instytucją transparentną, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom. Dlatego przekażemy w ręce mieszańców czytelne i jawne informacje – mówił w styczniu burmistrz Łęcznej, Teodor Kosiarski.
Pierwszy rejestr obejmujący umowy zawarte w styczniu urzędnicy opublikowali tydzień temu w Biuletynie Informacji Publicznej. Kolejne będą pojawiały się co miesiąc (do 15. dnia każdego miesiąca).
Ile kosztuje sprzątanie miejskiego targowiska? Jaką kwotę w tym roku ratusz zapłaci za dostęp do internetu? Ile urzędnicy planują wydać na rozmowy telefoniczne? - tego wszystkiego dowiecie się z rejestru umów. Znajdziecie go w Biuletynie Informacji Publicznej, a take klikając w ikonkę pod tekstem.