Reklama

Matury w powiecie łęczyńskim: Połowa uczniów zdała, reszta oblała

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Matury w powiecie łęczyńskim: Połowa uczniów zdała, reszta oblała - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości 50 proc. to średni wynik matur w powiecie łęczyńskim. Tymczasem starosta zamknął usta dyrektorom. Nie mogą wypowiadać się w prasie na temat wyników matur.

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna podała wyniki egzaminu maturalnego, który w tym roku odbył się w czerwcu w pełnym reżimie sanitarnym. Maturzyści wchodzili do zdezynfekowanych sal w maseczkach i rękawiczkach. Na wyniki tego nietypowego egzaminu czekali do ubiegłego tygodnia. Poprawki dla tych, którzy nie zdali jednego przedmiotu, odbędą się 8 września. 

Prosiliśmy o komentarz do wyników dyrektorów szkół prowadzonych przez powiat łęczyński (wszystkie poza ZS w Puchaczowie). Starosta Krzysztof Niewiadomski (PiS) zakazał jednak dyrektorom szkół wypowiadać się w prasie na temat wyników matur.
Dyrektorzy odesłali nas do naczelniczki wydziału obsługi szkół i placówek oświatowych Doroty Makary. Jej zastępczyni poprosiła nas o przesłanie pytań mailem. Odpowiedzi nie dostaliśmy.
 
Szkoła Liczba zdających Ogólna zdawalność Zdało polski Zdało matematykę Zdało angielski
liceum w ZS nr 2 im. S. Bolivara w Milejowie 11 81,82 proc. 61 proc. 52 proc. 75 proc.
liceum w ZS im. K. K. Jagiellończyka w Łęcznej 14 78,57 proc. 60 proc. 44 proc. 64 proc.
technikum w ZS nr 2 im. S. Bolivara w Milejowie 7 57,14 proc. 53 proc. 37 proc. 55 proc.
liceum w ZS w Puchaczowie 9 55,56 proc. 45 proc. 43 proc. 43 proc.
technikum w ZS im. K. K. Jagiellończyka w Łęcznej 40 50 proc. 45 proc. 36 proc. 61 proc.
technikum w ZSG w Łęcznej 40 40 proc. 40 proc. 32 proc. 49 proc.
technikum w ZSR w Kijanach 19 31,58 proc. 41 proc. 37 proc. 42 proc.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE