reklama

Urząd uruchomił aplikację mobilną „Usterki Łęczna”

Opublikowano:
Autor:

Urząd uruchomił aplikację mobilną „Usterki Łęczna” - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościUszkodzony znak drogowy, przewrócone drzewo czy rozrzucone śmieci – takie problemy będziecie mogli zgłaszać urzędnikom za pomocą specjalnej aplikacji na telefony i tablety „Usterki Łęczna.”

- Aplikacja jest kolejnym krokiem ułatwiającym mieszkańcom kontakt z ratuszem. Wcześniej z powodzeniem wdrożono specjalny adres poczty elektronicznej usterka@um.leczna.pl – mówi Grzegorz Kuczyński z urzędu miejskiego w Łęcznej.

Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste – robimy zdjęcie, wskazujemy punkt na mapie i piszemy kilka słów komentarza i przesyłamy do ratusza.
 
Dodatkowo w aplikacji znajdziemy miniksiążkę telefoniczną z numerami telefonów do różnych instytucji na terenie naszej gminy.

- Urząd za aplikację nie zapłacił ani złotówki. Jej powstanie to wynik kilku miesięcy uzgodnień między pracownikami ratusza a Piotrem Wójtowiczem, zdolnym programistą z Łęcznej, który wykonał aplikację za darmo. Jest on również autorem programu z rozkładem jazdy autobusów na trasie Łęczna-Lublin – dodaje Kuczyński.

Aplikację „Usterki Łęczna” można pobierać bezpłatnie ze sklepu Google Play  wpisując hasło „usterki” lub klikając na link https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ansk.usertkileczna. Można jej używać na telefonach i tabletach z systemem Android. 

Podoba Wam się ten pomysł? 

Zdjęcie

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE