Osoba zatrudniona będzie wspierać pracę urzędu w zakresie czynności kancelaryjnych, organizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz przygotowywania dokumentów do archiwizacji.
Pomoc administracyjna
- Wynagrodzenie brutto:od 4 720 PLN
- Zakres obowiązków:pomoc w wykonywaniu poszczególnych czynności kancelaryjnych, pomoc przy organizowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowanie dokumentów do archiwizacji i przekazywanie ich do składnicy akt urzędu.
- Zawód:pozostali pracownicy obsługi biurowej
- Data rozpoczęcia:05.12.2025
- Wykształcenie:wyższe (w tym licencjat)
- Umiejętności i uprawnienia:Obsługa komputera dobra znajomość pakietu MsOffice - w szczególności programu Excel
- Inne wymagania:znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych, mile widziany minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- Pracodawca:POWIATOWY URZĄD PRACY W ŚWIDNIKU
- Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy, adres: Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.